Reklamace – jak postupovat
Není vaše zboží v pořádku?
Neváhejte nás okamžitě kontaktovat přes e-mail info@aniwear.cz
Do emailu uveďte Jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady / důvod reklamace a nejlépe i detailní fotografie závady.
Vaší reklamaci, co nejrychleji zpracujeme a vyřešíme.
Vady způsobené běžným opotřebením, nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat!
Během vyřizování reklamace vám do e-mailu pošleme štítek, který nalepíte na pečlivě zabalenou reklamovanou objednávku.
Reklamovaný balíček musí obsahovat veškeré příslušenství, které je součástí reklamovaného produktu.
Jakmile je vše opravdu pečlivě zabalené a štítek nalepený, tak stačí už jen zanést balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.
Při podání zásilky NIC NEPLATÍTE, poštovné je v tomto případě ZDARMA.